"Wij garanderen,
wat anderen beloven!"
 

Help

 
Hieronder worden de meest gestelde vragen beantwoord. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

Over Direct Thuiswerk

Onze gegevens?
Direct-Thuiswerk is een onderdeel van Centraal Bureau Thuiswerk B.V.
Kamer van Koophandel nummer: 56888279.


Wij zijn enkel via e-mail bereikbaar: contactformulier@direct-thuiswerk.nl of via het contactformulier.
Contact opnemen?
Via ons contactformulier kunt u een vraag stellen. Kijkt u alstublieft eerst of uw vraag niet op deze pagina beantwoord wordt.

Registeren en inloggen

Bieden jullie een e-mailservice?
Ja, als u zich gratis registreert kunt u op de hoogte worden gehouden van de laatste thuiswerkjobs.
Waarom ontvang ik geen bevestigingsbericht na registratie?
Het kan voorkomen dat uw e-mailprogramma de bevestigingsmail in de ongewenste e-mail of spam-map plaatst. Controleer deze mappen. Zit u ook daar geen bevestigingsmail dan adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice
Ik kan niet inloggen via mijn link hoe kan ik nu mijn registratie activeren
U kunt gaan naar het inlogformulier en dan uw e-mailadres en wachtwoord invullen.

Thuiswerk en Aanbod Garantie

Zijn er wachttijden voor thuiswerk en hoe hoor ik dat ik ben geselecteerd voor een opdracht?
Vaak hoort u binnen twee weken of u door de opdrachtgever bent geselecteerd. Mocht u niets horen, dan kunt u er veelal vanuit gaan dat u niet bent geselecteerd. Sommige opdrachtgevers sturen hiervan een bevestigings e-mail.
Wat houdt aanbod garantie in?
Dit houdt in dat u gegarandeerd thuiswerkopdrachten krijgt aangeboden die via onze opdrachtgevers binnenkomen. Let wel op: De opdrachtgever is degene die uiteindelijk de selectie bepaald van de thuiswerkers waarmee hij wil samenwerken. De aanbodgarantie wil dus niet zeggen dat u gegarandeerd concreet thuiswerk heeft. Dit kan ook niet. U kunt het werk namelijk ook zelf afwijzen net zoals de opdrachtgever u kan afwijzen.
Hoe en via wie vindt de uitbetaling plaats?
Dit gebeurt altijd direct vanuit de opdrachtgever per bank.
Wanneer hoor ik iets van een opdracht waarvoor ik interesse heb getoond?
Uw gegevens worden doorgespeeld aan de opdrachtgever. Deze maakt een uiteindelijke selectie. Wij vragen veelal of de opdrachtgever een terugkoppeling aan u of ons geeft. Helaas gebeurt dit niet altijd. U kunt er dus vanuit gaan, dat als u niets hoort u niet geselecteerd bent. Wij werken aan een goede terugkoppeling via onze opdrachtgevers.
Moet inpakwerk gehaald en gebracht worden?
Het halen en brengen van thuiswerk verschilt per opdrachtgever. Bij de meeste opdrachten ontvangt u de spullen via de post en kunt u deze weer via de post terugsturen. Dit gebeurt altijd in overleg.
Waarvoor betaal ik als ik een Instap- of Garantiepakket neem?
De maandelijkse kosten zijn voor het bijhouden van uw persoonlijke profiel en het zoeken naar passende opdrachten die voldoen aan uw pakket. Hiermee zijn wij dagelijks in de weer.

Inschrijven is volledig gratis en wij zullen nooit geld van uw rekening afschrijven als u niet specifiek een Instap- of Garantiepakket neemt.
Hoe kan ik mijn interesse in een opdracht kenbaar maken?
Klik op de knop "Ik heb interesse" onder de betreffende opdracht.
Ik heb interesse getoond in opdrachten, en nu?
Uw interesse en gegevens worden nu rechtstreeks naar onze opdrachtgever gestuurd. De opdrachtgever zal dan op basis van uw profiel een keuze maken uit de thuiswerkers die interesse hebben getoond. Mocht u daarbij zitten dan ontvangt u van de opdrachtgever bericht. Mocht u niets vernemen (binnen twee weken), dan kunt u er vanuit gaan dat u het niet bent geworden.

Sommige opdrachtgevers houden uw gegevens nog een tijdje in beheer. Waarom: Een opdrachtgever heeft vaak meerdere opdrachten of er ontstaan nieuwe opdrachten op basis waarvan een opdrachtgever u alsnog zou kunnen benaderen. Het kan dus ook gebeuren dat de opdracht waarop u heeft gereageerd al voorzien is door andere thuiswerkers maar dat een opdrachtgever na langere tijd toch contact met u opneemt voor een nieuwe opdracht.

Wij spreken veelal met opdrachtgevers af om het thuiswerk zo eerlijk mogelijk te verdelen onder de mensen die interesse hebben getoond. Ook vragen wij onze opdrachtgevers indien u het niet bent geworden u hiervan op de hoogte te stellen. Helaas doen niet alle opdrachtgevers dit.
Ik heb opdrachten weggeklikt, kan ik deze opnieuw bekijken?
Nee, dit is niet mogelijk. Zodra een opdracht is aangemerkt als: "Geen interesse", kan dit niet meer ongedaan gemaakt worden.
Is er voldoende werk voor iedereen?
Ja, zolang u op meerdere soorten opdrachten of vacatures reageert. Het inpakken van producten is erg gewild en het werk is dus schaars. Bij telefonisch en commercieel werk is er altijd werk genoeg.

Administratieve vragen

Hoe kan ik mijn gegevens en/of bankrekening nummer wijzigen?
U kunt de wijzigingen aan ons doorgeven via het contactformulier
Kan ik mijn gegevens wijzigen?
U kunt uw gewijzigde gegevens aan ons doorgeven via het contactformulier .
Ik heb een verkeerd bankrekeningnummer ingevuld, hoe kan ik dit wijzigen?
U kunt uw juiste bankrekeningnummer aan ons doorgeven via het contactformulier.
Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?
Indien u een abonnement heeft en u wilt deze stopzetten dan kunt u dit eenvoudig doen door in te loggen met uw gegevens. U vindt dan aan de rechterzijkant in het menu de mogelijkheid om uw abonnement stop te zetten.

De stopzetting gebeurt onmiddelijk en u kunt de resterende dagen nog gebruik maken van uw Instap- of Garantiepakket waarvoor u heeft betaald.
Hoe kan ik mijn gratis registratie laten verwijderen?
U kunt uw inschrijving zelf verwijderen door in te loggen en daar uw inschrijving te verwijderen. Let op: dit kan pas zodra u eerst alle verplichte velden heeft ingevuld.

Verdiensten

Wat kan ik verdienen met thuiswerk?
De verdiensten die u met thuiswerk kunt realiseren lopen zeer uiteen.

De werkgevers die zich aanmelden bij direct-thuiswerk.nl zijn uiteindelijk degenen die bepalen wie welke opdracht krijgt en wat er mee verdient wordt. Voor sommige opdrachten staat een bedrag naar prestatie, en voor sommige opdrachten wordt u per uur betaald.

Het komt ook voor dat wanneer u wat vaker klussen voor één en dezelfde werkgever doet, er een aparte afspraak gemaakt wordt over de hoeveelheid werk en/of het verdiende loon.

Afhankelijk van uw leeftijd en ervaring zijn er bij administratief en telefonisch thuiswerk bedragen te verdienen tussen de € 6,- en € 20,- per uur. Bij inpakopdrachten ligt dit doorgaans lager.
Een bod doen? Wat moet ik bieden?
Het komt ook voor dat je een bod kunt doen op bepaalde klussen, de werkgever zal dan bepalen wie de klus uiteindelijk krijgt. In het geval van bieden is het de bedoeling dat u een zo laag mogelijk bod uitbrengt om het voor de werkgever zo interessant mogelijk te maken. Natuurlijk moet u hierbij niet uit het oog verliezen dat het voor uzelf natuurlijk ook nog interessant moet zijn.

Bedenk dus hoe lang u er over zou doen en bepaal daarbij hoeveel u in die tijd minimaal wilt verdienen.

Voorbeeld:
U denkt voor een inpakopdracht van 80 stuks een uur bezig te zijn en u wilt daar minimaal 15 euro voor hebben dan geeft u aan dat u het voor 15 euro wilt doen.
Moet ik ook belasting betalen?
Wij verwijzen u naar de site van de belastingdienst op www.belastingdienst.nl » thuiswerk
Hoe word ik uitbetaald?
U ontvangt uw verdiensten altijd direct vanuit de opdrachtgever op uw bankrekening.

Overige vragen

Hoe zit het met de belastingen?
Dan verwijzen wij u naar de site van de belastingdienst op www.belastingdienst.nl
Hoe komt u aan mijn e-mailadres?
Er zijn grote bedrijven in nederland die e-mailadressen verhuren aan andere bedrijven voor commerciele of dienstverlenende doeleinden. Veelal zijn deze e-mailadressen toegespitst op bepaalde doelgroepen, bijvoorbeeld werkzoekenden. Waarschijnlijk heeft u zich bij 1 van deze bedrijven aangemeld en toestemming gegeven om u e-mails te laten sturen die betrekking hebben op werk. De naam van dit bedrijf staat altijd vermeld in de e-mail die u ontvangt.
Mijn vraag staat er niet bij
Staat uw vraag en antwoord er niet bij? Klik hier om uw specifieke vraag te stellen.

Keurmerk Thuiswerk

Direct Thuiswerk is in het bezit van het Keurmerk Thuiswerk

Regionale Thuiswerk Banen

Naast de nationale thuiswerk vacatures zijn er nog vele regio-gebonden thuiswerk opdrachten beschikbaar. Het betreft een zeer grote verscheidenheid aan thuiswerk.

U kunt denken aan:
inpakwerkzaamheden, productie werk zoals het monteren van pennen, scanwerkzaamheden, administratief thuiswerk, etc.

Voor een overzicht van alle thuiswerk vacatures, kunt u zich gratis registreren.

thuiswerk  
Thuiswerk informatie

Via onderstaande links vindt u informatie over diverse thuiswerk gerelateerde onderwerpen:

Info over thuiswerk vacatures
Informatie over thuiswerk
Thuiswerk: inpakken
Thuiswerk: administratief
Thuis werken